Informace o zpracování osobních údajů

Stránky www.svatbavpolsku.cz

V souvislosti s činnostmi spojenými se zpracováním osobních údajů v rámci poskytování Služeb na základě smluv o dílo, předání, pověření, spolupráce nebo jednorázových služeb tímto informujeme, že tyto činnosti jsou vykonávány jménem společnosti Global sp. z o.o., která je správcem údajů, jako Zpracovatelem údajů ve smyslu definice obsažené v právních předpisech o ochraně osobních údajů a v článku 28 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES („Obecné nařízení o ochraně údajů“ nebo „GDPR“), které nabylo účinnosti dne 24. května 2016 a platí od 25. května 2018.

1. Ú Účel zpracování údajů

Účelem zpracování osobních údajů je výhradně poskytování hotelových a gastronomických služeb.

2. Právní základ pro zpracování údajů

Osobní údaje budou zpracovávány na základě následujících právních základů:

a) v rozsahu plnění smlouvy – čl. 6 odst. 1 písm.

b) a f nařízení EU 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES, tedy v rámci plnění smlouvy a v rámci oprávněného zájmu Správce, kterým je možnost informování o všech záležitostech souvisejících se smlouvou (dále jen „GDPR“);

3. Příjemci údajů

Přístup k osobním údajům mohou mít následující příjemci údajů:oprávnění zaměstnanci Správce,|

- oprávnění zaměstnanci Správce,

- poskytovatelé služeb, kterým bylo na základě smlouvy svěřeno zpracování osobních údajů za účelem poskytování služeb pro Správce, zejména subjekty poskytující IT služby a jejich oprávnění zaměstnanci – v rozsahu nezbytném k řádnému provádění těchto služeb,

- subjekty oprávněné k získání osobních údajů na základě právních předpisů,

- dodavatelé služeb poskytující Správci technická a organizační řešení umožňující poskytování služeb a řízení organizace Správce (zejména kurýrní a poštovní společnosti),

- poskytovatelé právních a poradenských služeb a subjekty podporující Správce při vymáhání pohledávek (zejména právní, daňové kanceláře a inkasní společnosti).

4. Doba uchovávání údajů

- v případě zpracování údajů za účelem uvedeným v bodě 3 písm. a) po dobu, po kterou může subjekt údajů uplatňovat případné nároky z důvodu neplnění nebo nesprávného plnění smlouvy – 3 roky od data ukončení spolupráce;

- v případě zpracování údajů za účelem uvedeným v bodě 3 písm. b) po dobu stanovenou zákonem – 5 let počínaje začátkem roku následujícího po účetním roce, kterého se údaje týkají.

5. Práva spojená se zpracováním osobních údajů

Subjekt údajů může využít následující práva:

a) právo požadovat přístup ke svým osobním údajům a jejich opravu,

b) právo na omezení zpracování údajů v případech a za podmínek uvedených v čl. 18 GDPR nebo na jejich výmaz v souladu s čl. 17 GDPR („právo být zapomenut“),

c) právo na přenositelnost osobních údajů dle čl. 20 GDPR,

d) právo kdykoliv vznést námitku proti zpracování svých osobních údajů z důvodů týkajících se jeho konkrétní situace, jak je uvedeno v čl. 21 odst. 1 GDPR,

e) právo podat stížnost u dozorového orgánu pro ochranu osobních údajů.

V záležitostech týkajících se zpracování údajů a uplatnění práv subjektů údajů je možné kontaktovat Správce zasláním korespondence na adresu sídla společnosti nebo e-mailem na adresu recepcja@hotel-alpin.pl – pověřená osoba jménem Správce údajů.

Subjekt údajů, který podá žádost nebo požadavek týkající se zpracování jeho osobních údajů v rámci uplatňování svých práv, může být Správcem požádán o zodpovězení několika otázek týkajících se jeho osobních údajů za účelem ověření jeho totožnosti.